DKMS

მუშა პროდუქტი

Customer Service

კომპიუტერული პროგრამა
ნანახია 5399-ჯერ

აღწერა

DKMS - Dynamic Knowledge Management System ანუ ცოდნის მართვის დინამიური სისტემა არის ახალი პროდუქტი, რომელიც შემუშავდა 2017 წლიდან. სისტემის მთავარი მიზანია შეკრიბოს ინფორმაცია სხვადასხვა ტიპის წყაროებიდან და გარდაქმნას ის ცოდნაში, ისე, რომ ინფორმაცია იქცეს სტრუქტურიზებულ მონაცემებად, შედეგად კი უზრუნველყოს ამ მონაცემების მართვა, სხვადასხვა სახით: პრეზენტაცია, ვიზუალიზაცია და ანალიტიკა BI ხელსაწყოებით.

მაჩვენე ვრცლად

გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და ცოდნის მართვის სისტემის პორტალი

Features

  • Call Recording
  • Call Transfer
  • Chat
  • Contact Database
  • Contact Management
  • Email Integration
  • call Center
  • Complaint Management
  • Customer Service
  • Customer Support
  • Feedback and Reviews Management
შეაფასე
რეპორტი