შეადარე პროდუქტები

Customer Service

DKMS

DKMS - Dynamic Knowledge Management System ანუ ცოდნის მართვის დინამიური სისტემა არის ახალი პროდუქტი, რომელიც შემუშავდა 2017 წლიდან. სისტემის მთავარი მიზანია შეკრიბოს ინფორმაცია სხვადასხვა ტიპის წყაროებიდან და გარდაქმნას ის ცოდნაში, ისე, რომ ინფორმაცია იქცეს სტრუქტურიზებულ მონაცემებად, შედეგად კი უზრუნველყოს ამ მონაცემების მართვა, სხვადასხვა სახით: პრეზენტაცია, ვიზუალიზაცია და ანალიტიკა BI ხელსაწყოებით. სისტემა კომპლექსურია და აერთიანებს სხვადასხვა აპლიკაციებს. მათ შორის: კლიმატის, ბიომრავალფეროვნებისა და გაუდაბნოების მართვის მოდულებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ შესაბამისი დარგის სპეციალისტებს ინფორმაციის დამუშავებასა და ვიზუალიზაციას; სისტემა იძლევა შესაძლებლობას, რომ აღწეროს ნებისმიერი ტიპის სტურქტურა და სტრუქტურებს შორის დამოკიდებულებები; მათზე დაყრდნობით მიაწოდოს მომხმარებელს შესაბამისი ვებ-ფორმები, რეპორტები და ანალიტიკური მოდელები. Android და IOS სისტემებისათვის შექმნილი მობილური აპლიკაცია, სისტემის კლიენტი, რომლის მეშვეობითაც შესაძლებელია ცოდნის მართვის სისტემისათვის ინფორმაციის გადაცემა.

მუშა პროდუქტი

Features

  • Call Recording
  • Call Transfer
  • Chat
  • Contact Database
  • Contact Management
  • Email Integration
  • call Center
  • Complaint Management
  • Customer Service
  • Customer Support
  • Feedback and Reviews Management

Features

დაამატეთ შესადარებლად

  • კომპანიები
    Application
    +
    პროდუქტები
    • +